راهداری اردبیل با کمبود شدید اعتبارات روبه روست
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:
راهداری اردبیل با کمبود شدید اعتبارات روبه‌روست

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راهداری اردبیل به رغم فعالیت دامنه‌دار به ویژه در ایام سرد سال با کمبود کسری شدید منابع اعتباری روبه‌روست که با این وضعیت نمی‌توان در زمستان انتظار ارائه خدمات گسترده را داشت.

خبرگزاری فارس: راهداری اردبیل با کمبود شدید اعتبارات روبه‌روست
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در جلسه کمیسیون امینی راه‌ها در اردبیل اظهار داشت: نه تنها حوزه ایمنی راه‌ها و تقویت راهدارخانه‌ها با افزایش اعتبارات روبه‌رو نبوده بلکه ما شاهد کاهش محسوس اعتبارات در اغلب شهرستان‌ها به نسبت سال گذشته هستیم به طوری که در مشگین‌شهر و خلخال رقم تخصیصی به این حوزه بیش از 22 درصد کمتر شده است.

وی با بیان اینکه به عنوان نمونه ما در خلخال برای تأمین هزینه گازوئیل دستگاه‌های سنگین، روغن، تعمیرات و نگهداری خودروها سال گذشته بیش از 650 میلیون تومان اعتبار هزینه کردیم امسال در این شهرستان فرمانداری تنها 40 میلیون تومان برای این حوزه منابع اعتباری پیش‌بینی کرده که هیچ تناسبی با فعالیت‌های گسترده راهداری ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از تشکیل جلسات ماهانه شورای حمل و نقل و ایمنی به ریاست استاندار اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام جلسات مرتبط با راه‌ها و حمل و نقل تجمیع می‌شود تا در قالب این شورای عالی بتوان تصمیم‌گیری‌های مؤثر و کارآمد را انجام داد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با تلاش همکاران 42 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل شناسایی شده که ما در بررسی‌های خود متوجه شدیم با کارهای فیزیکی، نصب تابلوهای فسفری رنگ و همچنین افزایش تابلوهای هشداردهنده می‌توان در این زمینه رفع نواقص کرد.

وی با یادآوری اینکه در سه ماهه اول امسال بهسازی و آسفالت راه روستایی با تأمین منابع اعتباری ملی شروع شده و در این زمینه کمک‌های خوبی را نیز شاهد بودیم، بیان کرد: در این مدت یک‌هزار و 700 کیلومتر راه اصلی خط‌کشی شده و در یک‌هزار و 50 متر مربع تابلوی پلیسی و انتظامی نصب و رنگامیزی سرعت‌گیرها به تعداد 50 مورد، ترمیم جاده‌ها و ایمنی آنها به تعداد یک‌هزار و 700 شاخه و نصب حفاظ به تعداد یک‌هزار و 500 شاخه در استان اردبیل انجام شد.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، این مسئول از بهسازی 29 کیلومتر راه روستایی، روکش چهار کیلومتر بزرگراه و 9 کیلومتر راه اصلی را به همراه 12 هزار متر مربع لکه‌گیری بیان کرد و ادامه داد: ما در حالی که برای تأمین و تجهیز خودروها و تأمین سوخت آنها 725 میلیون تومان هزینه کردیم و انتظار داشتیم حداقل 1.5 میلیارد تومان منابع اختصاص دهند اما تنها 30 درصد این مبلغ ابلاغ شده که با این حدودیت نمی‌توان لاستیک، زنجیر و تیغه برای خودروهای سنگین راهسازی خریداری کرد و به همین خاطر ما دچار مشکلات و معضلات جدی شده‌ایم.

 

انتهای پیام/62001/ش30/ظ1004

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:50 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 114885
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1